Google Ads reklaamid
Tõstame brändi äratuntavust näidates pildipõhiseid reklaame lugematutel lehtedel üle interneti, sest klient valib tuttava ettevõtte.
Moonika Kukke-Tiiman |
Mentalclear OÜ
“Kiire, asjatundlik, kliendile orienteeritud lähenemine. Väga rahul!”
Google’i bännerreklaamid ehk Display reklaamid on pildipõhised reklaamid, mis on nähtavad lugematutel lehtedel üle interneti, näiteks Delfi või Postimehe lehel. Need aitavad tõsta brändi äratuntavust, mis tähendab, et klient on ostuhetkel juba toote või ettevõttega tuttav ja eelistab seda teistele valikutele. Lisaks annavad Display reklaamid hea võimaluse turundada inimestele, kes on juba ettevõttega kokku puutunud.
Seadistasime Austinis tegutsevale haljastusteenuseid pakkuvale ettevõttele UMOW reklaamid Google Adsis. Viisime läbi märksõnade analüüsi ja koostasime reklaamtekstid. Lisaks sellele haldame jooksvalt nende reklaamikampaaniat, optimeerides tulemusi ja jälgides reklaamide efektiivsust.
Seadistasime survepesu ning liiva- ja soodapritsi teenuseid pakkuvale Eesti ettevõttele Timer Est Google Ads kampaaniad ning haldasime neid. Lisaks arendasime kodulehe ja ühendasime selle Google Analyticsiga.
Külasta nende kodulehte, et saada ülevaade meie käekirjast!
Oleme loonud kodulehti, arendanud SEO-d ja seadistanud ning hallanud reklaamikampaaniaid nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel lugematutest erinevatest valdkondadest. Loe, mida nad meie kohta räägivad!
“
“
“
“
“
“
“
“
“
“
“
“
Teet Rehtla
Solarlink OÜ
“Hea suhtlus ja korralik töö. Ületas ootusi, kui mugavalt võib üks kodulehe revamp toimuda. Soovitan!”
Moonika Kukke-Tiiman
Mentalclear OÜ
“Kiire, asjatundlik, kliendile orienteeritud lähenemine. Väga rahul!”
Katariina Kalda
Home For Soul
“Väga meeldiv kogemus. Professionaalne ja kiire teenus, kus võeti arvesse kliendi soove, vajadusi ja võimalusi.”
Arvestame kliendi soovide ja vajadustega. Oleme valmis näiteks kliendiga kokku saama või pakkuma erinevaid kokkuvõtete tegemise viise.
Lisaks reklaamidele pakume ka analüütika seadistamist, mis aitab reklaamidele tohutult kaasa, sest saame optimeerida konversioonidele.
Pakume ka kodulehe loomise teenuseid, mis tähendab, et saame aidata ka selle optimeerimisega, mis toetab reklaame.
Oleme teinud koostööd nii suurte kui ka väikeste ettevõtetega, pakkudes lahendusi, mis sobivad iga valdkonna organisatsioonile.
Arvestame kliendi soovide ja vajadustega. Oleme valmis näiteks kliendiga kokku saama või pakkuma erinevaid kokkuvõtete tegemise viise.
Lisaks reklaamidele pakume ka analüütika seadistamist, mis aitab reklaamidele tohutult kaasa, sest saame optimeerida konversioonidele.
Pakume ka kodulehe loomise teenuseid, mis tähendab, et saame aidata ka selle optimeerimisega, mis toetab otsingureklaame.
Oleme teinud koostööd nii suurte kui ka väikeste ettevõtetega, pakkudes lahendusi, mis sobivad iga valdkonna organisatsioonile.
Lisaks bännerreklaamidele seadistame ka otsingureklaame. Otsingureklaamid on tekstipõhised ja nähtavad Google’i otsingutulemustes, kui inimesed otsivad ettevõttega seotud märksõnu.
Bännerreklaame on mõistlik kasutada olukordades, kus soovitakse kasvatada ettevõtte tuntust või reklaamida emotsioonipõhiseid tooteid ja teenuseid. Otsingureklaamid sobivad paremini siis, kui inimesed otsivad aktiivselt konkreetset teenust, näiteks korstnapühkijat.
Reklaamikulud katab klient otse, et raha ei peaks läbi meie liikuma.
Reklaamieelarve määramine oleneb täielikult ettevõtte võimalustest ja vajadustest. Üldjuhul võiks eelarve olla vähemalt paar eurot päevas, kuid mida suurem eelarve on, seda kiiremini on näha tulemusi.
Video- ja pildireklaamide sisu saadab meile klient, kuid sisutekstid loome täielikult ise.
Google AdWords oli Google Adsi varasem nimetus.
Pakume võimalust saada kokkuvõte loetava e-kirjana, mis annab üle kogu olulise info. Lisaks sellele pakume lisatasu eest ka võimalust teha videokõnesid.
Reklaamide visuaalse sisu ehk pildid ja videod palume klientidel meile saata. Alternatiivselt võime disainimise tellimist vahendada.
Kohanduvad bännerreklaamid (responsive display ads) kohanduvad automaatselt erinevatele ekraanisuurustele ja reklaamipindadele, luues erinevaid kombinatsioone teksti ja piltidega, et pakkuda parimat kasutajakogemust. Tavalised bännerreklaamid ehk staatilised bännerreklaamid on fikseeritud kujundusega, kus reklaami suurus ja sisu ei muutu, sõltumata ekraanist või veebilehest. Kohanduvad reklaamid suudavad jõuda rohkemate kasutajateni ja sobituvad paremini erinevatesse keskkondadesse, samas kui tavalised bännerreklaamid on kindla disainiga ja ei kohandu vastavalt inimesele, kellele neid näidatakse. Kohanduvate reklaamide puhul on erinevalt staatilistest reklaamidest lisaks pildile ka tekst ja nupp kodulehele.