Google Analytics

Analüütika

Kodulehe analüütika jälgimise võimalus aitab teha otsuseid reaalsete andmete põhjal, et arendada lehte või uuendada turundusstrateegiaid.

Mentalclear OÜ logo, sest arendasime nende kodulehte ning seadistasime ja haldame Google Ads otsingureklaame

Moonika Kukke-Tiiman | Mentalclear OÜ

“Kiire, asjatundlik, kliendile orienteeritud lähenemine. Väga rahul!”

Mida analüütika jälgida aitab?

1

Veebilehe liiklus

Google Analytics aitab jälgida, kui palju inimesi kodulehte külastab, kui tihti ning millistel päevadel ja kellaaegadel.

2

Lehel käitumine

GA4 aitab veel jälgida, milliseid lehti külastatakse, kui kaua nendel viibitakse esimesel külastusel või keskmiselt ning kuidas lehel liigutakse ja mida tehakse.

3

Liikluse allikad

Kui paljud külastajad tulevad reklaamidest, orgaanilisest otsingust, teistelt lehtedelt või mujalt ning milline on nende lehele jõudmise allikas järgnevatel külastustel.

4

Kes külastavad

Google Analyticsiga saab jälgida, millised inimesed lehte külastavad: kui vanad nad on, mis soost nad on, milliseid seadmeid nad kasutavad, kus nad asuvad ja millised on nende huvid.

5

Kindlad sündmused

Võib jälgida, kui tihti tehakse kodulehel soovitud tegevusi, nagu päringu saatmine või e-posti kopeerimine. Saab ka näha, mitmendal külastusel ja millisest allikast see tuli.

6

Lehe toimivus

Analüütika aitab näha, kui kiirelt lehed ära laevad või kui kiiresti neilt lahkutakse, et tuvastada kasutajakogemust mõjutavaid kohti ja tehnilisi probleeme.

Meie klientide tagasiside

Oleme loonud kodulehti, arendanud SEO-d ja seadistanud ning hallanud reklaamikampaaniaid nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel lugematutest erinevatest valdkondadest. Loe, mida nad meie kohta räägivad!

Meie klientide tagasiside

Teet Rehtla

Solarlink OÜ

“Hea suhtlus ja korralik töö. Ületas ootusi, kui mugavalt võib üks kodulehe revamp toimuda. Soovitan!”

Moonika Kukke-Tiiman

Mentalclear OÜ

“Kiire, asjatundlik, kliendile orienteeritud lähenemine. Väga rahul!”

Katariina Kalda

Home For Soul

“Väga meeldiv kogemus. Professionaalne ja kiire teenus, kus võeti arvesse kliendi soove, vajadusi ja võimalusi.”

Miks alustada koostööd Mercury Mediaga?

Miks alustada koostööd?

Kliendikeskne lähenemine

Arvestame kliendi soovide ja vajadustega. Oleme valmis näiteks kliendiga kokku saama või pärast projekti lõpetamist tuge pakkuma.

Kodulehed

Lisaks analüütika seadistamisele pakume ka kodulehtede arendamise teenuseid. Seetõttu on meie tehniline võimekus lai ning oleme vähem piiratud.

Igas suuruses ettevõttele

Oleme teinud koostööd nii suurte kui ka väikeste ettevõtetega, pakkudes lahendusi, mis sobivad iga valdkonna organisatsioonile.

Väärtustame kliendi rahulolu

Üle kõige väärtustame, et klient päriselt teenusega rahul on. Positiivsed kogemused aitavad ka meil areneda, sest rahulolevad kliendid soovitavad meid edasi.

Kliendikeskne lähenemine

Arvestame kliendi soovide ja vajadustega. Oleme valmis näiteks kliendiga kokku saama või pärast projekti lõpetamist tuge pakkuma.

Kodulehed

Lisaks analüütika seadistamisele pakume ka kodulehtede arendamise teenuseid. Seetõttu on meie tehniline võimekus lai ning oleme vähem piiratud.

Igas suuruses ettevõttele

Oleme teinud koostööd nii suurte kui ka väikeste ettevõtetega, pakkudes lahendusi, mis sobivad iga valdkonna organisatsioonile.

Väärtustame kliendi rahulolu

Üle kõige väärtustame, et klient päriselt teenusega rahul on. Positiivsed kogemused aitavad ka meil areneda, sest rahulolevad kliendid soovitavad meid edasi.

Vastused küsimustele

Me kasutame Google Analyticsit (GA4), et koguda, hallata ja visualiseerida andmeid. Konversioonide ja muude spetsiifiliste sündmuste jälgimiseks seadistame kodulehele Google Tag Manageri kaudu koodijupid, mis edastavad andmed Analyticsisse.

Me saame aidata analüütika seadistamisega WordPressi platvormil loodud kodulehtede puhul.

Google Analytics ehk GA4 on kodulehe andmete kogumise, analüüsimise ja visualiseerimise tööriist, mis aitab mõõta ja mõista kodulehe kasutamist.

Google Tag Manager (GTM) on tööriist, mis võimaldab lisada ja hallata jälgimiskoode ehk tage kodulehel koodi muutmata. Need koodijupid aitavad koguda kindlaid andmeid kodulehe kohta, näiteks konkreetsele nupule vajutamisi.

Universal Analytics (UA) on Google Analyticsi vana versioon, mis oli kasutusel enne Google Analyticsi tulekut.

Andmekaitseseadused muudavad kahjuks kogutud andmed vähem usaldusväärseks. Selleks, et andmeid üldse koguda, peab iga inimene, kelle kohta andmeid kogutakse, andma selleks nõusoleku. Seetõttu on vajalik nõusolekusüsteemi ehk küpsistebänneri seadistamine. Lisaks tuleb kodulehele lisada privaatsuspoliitika ja küpsiste poliitika.

Jah, aitame küll! Seadistame vajalikud poliitikad ja küpsiste nõusolekusüsteemi ning vajadusel pakume seda ka eraldi teenusena. Huvi korral võta meiega ühendust!

Meie analüütika seadistamise teenuse hinnad algavad 400 eurost ning täpne hind lepitakse kokku pärast päringu saatmist.

Mis saab edasi?

  • Võtame ühendust ja arutame läbi projekti üksikasjad
  • Juhendame, kuidas anda meile vajalikud ligipääsud
  • Vajadusel loome kodulehele vajalikud poliitikad ja küpsiste nõusolekusüsteemi
  • Seadistame kodulehele Google Tag Manageriga vajalikud koodijupid
  • Ühendame Tag Manageri Google Analyticsiga
  • Soovi korral lisame Analyticsi andmed Google Adsi

Võta meiega ühendust!